måndag 13 juni 2011

Härlig helg


Foto: Bror eller Pappsen

Foto: Bror
Lördag och söndag tillbringades i sommarstugan med Farmor och Farfar. På lördagen var även mina föräldrar samt bror där eftersom vi skulle lägga i bryggan och fixa pumpen.

När bestyren var färdiga passade jag på att njuta med min bomullsstickning. Boleron växer stadigt, det är fördelen med att sticka randigt -  man ser hela tiden att det händer något. Dessutom är det lätt att tänka "bara en rand till".


 Men det är nästan pinsamt hur markörerna matchar garnet...

4 kommentarer:

disa sa...

Ser fint ut, jag gillar att sticka ränder jag med. det känns som om det går dubbelt så fort då man ser det som du säger. =)

Pappa sa...

Foto 1 = Pappa

Hedvig sa...

Boleron ser ut att bli jättehärlig. Älskar färgkombinationen! :)
Och du tycks ju ha haft en trevlig helg även utan festival. ;)

Heldri sa...

disa: Tack :)

Pappa: Tackar, korrigerar det.

Hedvig: Ja, man måste ju göra det bästa man kan av situationen. Kommer man inte iväg till SRF får man njuta av sommarstuga och stickning. :)