måndag 27 juni 2011

Midsommar Heldri

Ibland går det undan må jag säga. Köpte tyg i onsdags och hade en färdig kjol innan läggdags i torsdags! Midsommarfin på mitt vis hade jag sen en kanonhelg tillsammans med finaste vännerna.


Modellen hämtade jag från en kjol jag köpt från Ellos och som jag vet passar alldeles utmärkt över den fluffiga underkjolen. It´s so fluffy I´m gonna die! En slät linning med en rynkad kjol och en liten volang som avslut - enkelt men snyggt. Givetvis sydde jag fickor i sidan för att göra kjolen helt perfekt. De fina skorna fick stanna hemma, den skadade tån tyckte det räckte med ballerinaskor som utmaning.

Bara för att jag är så äckligt nöjd med min nya hårfärg, mina glasögon, fisktoppen, den stolta hållningen med den något insugna magen bjuder jag på bloggens första helkroppsbild utan blurr. Hej hej, här har ni mig, typ.

5 kommentarer:

Hedvig sa...

Mycket snygg! En kjol helt i min smak! :)

disa sa...

Tjusig!! =)

Tina sa...

Hej!
Vad snyggt! :)

Dea sa...

Men det var värst, en oblurrad bild på fina Heldri! Tack själv för i helgen. Hoppas bara ni håller er friska. Vaknade magsjuk....

Heldri sa...

Tack alla!

Dea: Vi verkar friska än så länge...Konstigt att du blev sjuk, undrar vad det kan ha varit. Lökdoft kanske ;)