söndag 18 september 2011

Lördagspromenad


















Lördagen varken började eller slutade som vi hade planerat men vad gör väl det? Vi tog i alla fall en härlig promenad i det fina höstvädret. Vi gick längs med Svartån vid Karlslund, ett utflyktsmål vi måste besöka igen när löven har blivit ännu mer höstiga. Eftersom vi gick en väg jag inte gått tidigare fanns det mycket nytt att upptäcka. Vädret var alldeles perfekt för strumpbyxor i ull, kofta och hemstickad sjal och pulsvärmare. Jag älskar hösten! 

8 kommentarer:

Malin sa...

Visst är hösten underbar! Imorgon blir det ullisar och kjol när jag ger mig ut!

Förhoppningsvis sista besöket hos barnmorskan väntar. Sen ska jag mysa runt mol allena!

Dea sa...

Visst är det underbart i Karlslund!

Heldri sa...

Malin: Tjoho för snart är jag faster!

Dea: ja, det fanns mycket mer att se än jag kom ihåg. Det blir en tur till minst när löven blivit röda, sen var vi inte ända upp till fallen heller så det måste bli av.

disa sa...

Underbara bilder!! =)

Hedvig sa...

Underbara bilder! :)

Heldri sa...

Disa och Hedvig: Tack! Det blir roligare och roligare att experimentera med systemkameran, nu börjar jag så sakteliga drömma om andra objektiv osv.

Knyppeltanten sa...

Hej! Du har en award att hämta hos mig eftersom jag gillar din blogg.

Heldri sa...

Oj, vad spännande! Tack, det ska jag genast titta på