onsdag 21 september 2011

Problem med att kommentera

skumt värre!

Jag kan kommentera på min egen blogg men inte hos Dea, Nika eller Malins nya blogg. Hos andra blogspot bloggar funkar det utmärkt.

Mycket underligt.

Nån som har någon förklaring?

Edit: Efter att bloggägarna hittat mig i skräpposten kan jag nu kommentera där igen. Fast det är ju skumt att jag hamnade där från första början... Och tänk om jag skulle vilja kommentera i en helt okänd blogg (jag känner ju Malin, Dea och Nika IRL) kommer jag förpassas till skräpposten då med?

12 kommentarer:

Malin sa...

Testade just och det gick bra.. Hur gjorde du?

Heldri sa...

skriver min kommentar, mina uppgifter förifylls av chrome, sedan klickar jag på posta. Webbläsaren snurrar och sen laddas sidan på nytt men utan min kommentar...

Malin sa...

Samma som jag, men jag har inte provat chrome. Gör det på en gång.

Jag har modererade kommentarer, så jag måste godkänna alla inlägg innan de publiceras. Men har som sagt inte fått några nya mail..

Heldri sa...

Nej, jag får inte heller upp nån info om att kommentaren kommer att publiceras efter att den granskats, vilket jag brukar få om de modereras.

Nu provade jag att fylla i mina uppgifter själv och det gjorde ingen skillnad. Kanske är chrome då...

Heldri sa...

Jag fick samma resultat med explorer

Malin sa...

Är den gemensamma nämnaren wordpress?

Malin sa...

loggade in på min wordpress och såg 5 meddelanden som hamnat i skräpposten.

Godkände det första och sa att den inte skulle lägga dig som skräppost så får vi se..

Nika sa...

Oj! Du hamnade i min skräpkorg. Tror jag har fixat det nu. Säg till om det händer igen.

Heldri sa...

Åh, är jag skräppost! *spelat förkrossad*

Så bra att det gick att ordna, jag vill ju inte verka otrevlig eller som att jag inte bryr mig genom att aldrig kommentera :)

Dea sa...

Du var fast i min skräpkorg också... Hur 17 har du kunnat hamna där helt plötsligt? Konstigt...

Malin sa...

Det intressanta var att din senaste kommentar inte behövde modereras men mitt svar...

Heldri sa...

Ja, jag reagerade också över att den publicerades direkt, men tänkte att du kanske ändrat det. Skumt