fredag 25 juli 2008

En liten blöt pöl

så känner jag mig. Jag trivs inte med den här värmeböljan folk längtat efter. Det var ju alldeles lagom varmt förra veckan! Tur att jag ska jobba natt idag då är det lite svalare i alla fall, det var visserligen inte särskilt svalt när jag skulle försöka sova men det blev några timmar hur som helst.



Boleron ligger för tillfället på is men jag har kommit ett varv runt bandet så nu är det bara ett varv kvar sen är manteln så tjusig så.

Ska nästa projekt bli en stor och gosig sjal? Vilken då i så fall?
Caserina
Dragon scales
Snowdrop
Sagittaria (endast för Ravelry medlemmar)

Sen köpte jag nya Allt om handarbete och kärade ner mig i en massa tröjor. Jag kanske skulle sticka någon av dem.

Man kan ju fundera på varför jag aldrig känner för att sticka någon av de saker jag har på min planerar lista. Jag vill ju faktiskt ha de sakerna, jag vill bara inte sticka dem just nu...

Inga kommentarer: