söndag 6 juli 2008

Olika sorters väta

Ytterligare en helg är slut. Även om det regnade en del i lördags så blev det en trevlig tillställning på en söt liten ö. En ganska blöt tillställning också för vissa. Undertecknad var ju chaufför så för mig gick det bra! Vi kom hem runt 3.00 på natten så det blev sovmorgon idag. Tur att jag bara skulle jobba mellan 12.00 och 16.00 annars vet jag inte hur det hade gått.

Imorgon börjar Sambon sin semester och jag inleder den med att jobba hela veckan. Måndag till söndag, förutom fredag då jag sover efter att ha jobbat natt. Nåväl, det är pengar som är ganska välbehövliga. Och nästa vcka får vi ju en minisemester eftersom jag inte jobbar förrns till helgen.

Nu ska jag laga bakfyllepizza med bacon och färska champinjoner till Sambon, sen blir det stickning medan jag tittar på Wimbledon!

Inga kommentarer: