fredag 27 juni 2008

Färdig, sa Sigrid

Jag hann klart med sockorna i god tid!
Jag hittade tights i rätt blå färg och dessutom ett par schyssta skor!
Jag hinner blogga!
Jag är snart klar att avmaska evighetsprojektet candleflame!

Ibland är livet allt rätt bra.

Idag ska jag leta blommor, försöka orka baka skorpor, se till så att det blir skyltar ordnade till kalaset imorgon. Jag ska hinna sticka några varv bara för att det är så roligt! Jag borde även försöka få tag på ett tunt vitt band till sockorna, undrar just om jag har någon riktigt smal spets ligger i gömmorna.

Imorgon är det som bekant 80-års kalas för Farmor och som jag längtar! Jag gillar att träffa släkten och den här gången blir det en massa släkt jag inte sett på evigheters evigheter känns det som. Jag hoppas att lilla söta Farmor ska tycka om kalaset och alla gäster och att hon ska få en riktig dunderkväll utan att behöva oroa sig för någonting!

Hint till Sambon: Det börjar på Lars och slutar på Winnerbäck.

Inga kommentarer: