torsdag 5 juni 2008

Långhelg!

Idag har jag jobbat, eller gått bredvid, hur som helst så gick det bra. Jag tror att jag kommer att klara av det här sommarjobbet riktigt bra. Visst, att jobba kväll och natt är nog fortfarande ingen höjdare, men det är inget jag inte klarar av.

Ikväll ska Sambon och jag prisa skatteåterbäringen med en middag på stan. Sedan tänkte jag klämma en flaska vitt tillsammans med träningspartnern A samtidigt som jag lär henne sticka. Kan en kväll bli trevligare?

Imorgon är det brödbak och sedan födelsedagsfirande i västerås - jag riktigt längtar! Sambon och jag har ju ordnat med skjuts också så vi kan båda smaka på bålen och kanske köpa en öl respektive cider i ett öltält. Det är inte ofta det händer!

Lördag blir det rollspel med Tvibita och Lill-M (som förövrigt är våra chaufförer till och från Västerås).

På söndag ska jag jobba kväll och på måndag blir det första försöket på natt.

Men först ska jag njuta av helgen!!!

Inga kommentarer: