onsdag 4 juni 2008

Lite dåligt och mycket bra!

Lite dåligt:
  • jag fick erbjudande om administrativt jobb alldeles efter att jag skickat in anställningsavtal till personlig assistentjobbet och är för feg för att krångla
  • jag kommer inte hinna sticka klart sjalen till på fredag, den får överlämnas den 28:e istället
  • jag har inte fått mina klänningar än och börjar nära konspiratoriska tänkar om posttjuvar som inriktat sig på roliga saker till och från mig (räkningarna kommer som de ska konstigt nog)
Mycket bra:
  • jag fick VG på tentan vilket innebär ett VG på hela kursen (trots att jag "bara" fick G på mikron)
  • jag har en trevlig kväll och sedan en lika trevlig helg framför mig
  • jag läste Fuck up´s blogginlägg från den 2 juni och blev tipsad om kroppspuder för att slippa skaviga, klibbiga lår och det verkar onekligen fungera

1 kommentar:

Malin sa...

Vilka bra ideer, med pudret alltså. Ska genast springa och köpa en burk. Eller snarare om ca en och en halv timme då dagen ska rundas av.

Jag ser också verkligen fram emot helgen.

Kul med VG, jättekul. Det ska vi fira. Jag ska fixa en trevlig bål till på fredag, så vi kan skåla!

Tråkigt med jobbet som du fick erbjudande om. Synd att det inte kom lite tidigare, det hade ju varit bra annars.