måndag 15 september 2008

Det är tur...

...att jag inte bara är så j***a bäst utan även är så fantastiskt ödmjuk!
Laborationen som skulle hålla på till 17.00 avslutade jag och kurskamrat M redan 15.54 eftersom vi så galant hade förberett oss och sedan räknade utan krusiduller eller större problem. "Är de redan klara?" hörde jag från bänken bakom. Moahahaha skönt att hinna hem i tid innan mat och träning.

Nu blir det snuvade makaroner med köttiga bullar, sedan stickning innan träningen och sedan CSI (tror jag, om inte 5:an stuvat om i tablån igen).

1 ärm klar på Mixology. Sambon sa: " vad skönt att för en gångs skull ha en ärm som är så lång som jag vill ha den!".

1 kommentar:

Malin sa...

Ödmjukhet är den bästes vän. Man ska förhålla sig till resten av världen med en stor förståelse till att andra inte är lika bra som en själv!
Skönt att tröjan snart är klar.
Själv har jag nu sagt upp lägenhet och snart har jag nya glasögon. Glädjeyra mitt i misären. Sambon ligger hemma och tycker synd om sig själv, med rätta, han såg sliten ut igår.