onsdag 3 september 2008

glöööö... (eller någon mer genomtänkt rubrik)

Inga armar har det blivit än på mixologyn. Jag pausar lite genom att sticka vidare på sockor med falska flätor; en är klar och den andra är påbörjad. Av någon anledning vill jag alltid kalla dem för Falska sockor dock...

Det blir ju lite mindre sticktid nu när skolan har börjat. Texter ska läsas, övningsuppgifter räknas och föreläsningar ska bevistas. Ikväll blir det nog inte heller mycket stickat, jag ska träna (som vanligt på onsdagar) och eftersom Sambon är sjuk i bihåleinflammation så blir det väl jag som får laga maten efter att jag har duschat. När dessa bestyr är färdiga är klockan nog dags för säsongsstart av Heroes och sedan läggdags. Eftersom jag har gjort klart det jag ska till skolan för idag så hinner jag kanske med några varv på sockorna innan träningen.

För övrigt är jag avundsjuk på Storebror med sambo som är påväg att bli husägare! Min tid kommer nog så småning om när tillfälle ges...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet inte om du ska vara så avundsjuk.. :) Det känns så jobbigt. Ångest i magen så att säga, så mycket som ska göras rätt och så känns det som man blir stressad in i en del. Mäklarens jobb antar jag. :( Hälsa Sambon att han ska krya på sig och att han nog kommer hålla sig friskare i mixologyn. Dessutom måste han ju vara frisk till bryggfesten! woho..

Och äntligen Heroes. Jippi.. Snart får jag åka hem till tvätten.

M (som av någon anledning inte kan logga in och skriva kommentarer ibland)