fredag 3 oktober 2008

Något piggare

att köra ett ordentligt pass på gymmet gjorde gott, även om jag och vännen A tydligen hade olika tolkningar av "sluta vid lunch". Jag var på gymmet till 12.oo (min lunch) och A kom vid 13.00 (hennes lunch) när jag var påväg att duscha. Lite snabbtjatter hann vi med som hastigast innan jag var tvungen att kasta mig i duschen för att hinna till fikaoasen.

Nu känner jag doften av den ugnsstekta kycklingen och väntar på att sambon ska komma hem från jobbet så vi kan göra kväll och myspysa med pusslet i soffan.

Andra delen av axelremmen till döskalleväskan är nu påbörjad och jag ser en ljusning. Snart, snart, snart kanske redan nästa helg kan jag börja med julklapparna! Förövrigt har jag nog bestämt mig för att det blir en kofta som julhelgsstickning, men mycket kan ju ändras innan dess.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: