onsdag 22 oktober 2008

Smakfullt

äntligen känner jag smak och doft igen! Det är helt underbart. Maten smakar mumsigt, mitt shampo luktar gudomligt, kläder luktar nytvättat, använt eller svettigt allt beroende på. Kaffet - glöm för guds skull inte kaffet- det smakar, hör och häpna, kaffe! Lycka, bullar och saft.

Snart har jag tränat bort den sista eländiga lilla förkylningsresten ur min kropp. Box i måndags, afro power dance igår och box i dag igen. Imorgon blir det träning med dammsugaren, fy så tråkigt men ack så nödvändigt. På fredag tar jag nog en repa på gymmet innan studierna för att rensa hjärnan. Duggan idag gick inte bra alls. Med lite tur har jag rätt på de frågor jag svarade på. Flera av frågorna kunde jag verkligen inte räkna fram något svar på alls, ibland fattade jag faktiskt inte riktigt hur läraren menade ens. Som en liten tröst i misären så verkar det i alla fall som att jag är långt ifrån ensam om att inte förstå.

Nu vill jag bara tröststicka lite på någon av julklapparna. Det är lite synd att det blir så få stickbilder här på bloggen, men jag kan ju inte visa julklapparna innan julafton!

2 kommentarer:

Malin sa...

Hur var afron?
Jag ska börja på Friskis och Svettis istället för Nautilus, och där har de många roliga pass... Jag kommer få sällskap av en kollega, en L och en P, så iväg kommer jag att komma.. :)
M

Heldri sa...

afron var tokrolig, jag kommer nog försöka klämma in den i träningsschemat varannan vecka i alla fall. Mycket stamp och skak men alla rörelser kändes väldigt naturliga och avslappnande och svettig blev jag!