fredag 17 oktober 2008

På bättre vägar

eller åtminstone på bättringsvägen. Fortfarande snorig, ont i huvudet och nu med hosta, men det känns bättre. Lite piggare i huvudet och lite mer ork. Jag tog mig iväg till middag hos söta vätten Smuug tillsammans med Tvibita och fick prata "bâg" (skit) i några timmar. Jag har ännu inte fått tillbaka någon smak överhuvudtaget men konsistenser kan ju också vara roliga har jag hört...

Kedjehalsduken är nästan färdig men julklapp #2 har jag inte orkat sticka något på sen sist. Den kräver betydligt mycket mer koncentration än jag kan uppbåda just nu. Kanske ska jag sätta igång ytterligare en julklapp när kedjehalsduken är klar så jag har något att varva med.

Kan någon tala om för mig varför min baksida av lår/sätes muskel känns alldeles för kort? Det smärtar lite molande när jag bara är och försöker jag böja mig ner mot golvet från midjan dvs utan att böja på benen så tar det tvärstopp. Mystiskt eller så är det bara att jag behöver få mina träningspass med stretch varje vecka.

Hur tror ni den här skulle passa i svart/grå/vit randigt?

1 kommentar:

Malin sa...

Koftan var väldigt söt. Men... Jag tror inte den skulle göra sig så där jättebra i randigt. Man tappar nog mycket av detaljerna.. (fast det är ju bara min "dagen efter"-åsikt).

Angående korta muskler så fick jag ett problem som jag trodde var nån typ av magproblem åtgärdat av massören. Streching rockar!

Nu ska jag lägga mig och vila lite igen..