torsdag 29 maj 2008

Sommarshopping

klickade hem två klänningar igår från Ellos.

Den rödmönstrade är egentligen ganska ful, men på ett spännande sätt. Den blå/vita är ju bara för söt - ska bli spännande bara att se hur kort den är. Kommentarer på klänningarna från de som tidigare köpt dem löd: Den var lång på mig som är kort (skrivet om den blå/vita så det låter ju lovande). Väldigt urringad (skrivet om den rödmönstrade så vi får väl se hur den sitter).

Jag tror att den rödamönstrade skulle behöva en liten kofta eller bolero eller liknande för att jag ska känna mig riktigt bekväm i den (beroende på hur långt ner den går i ryggen). Nån som har förslag på någon snygg? Jag klurar lite på den här nr 105-14 från drops design

men jag gillar ju inte fluffiga mohairgarn så det är ju om det går att byta ut det mot något ofluffigt...

Dags att åka till skolan!

2 kommentarer:

Malin sa...

Det var ju två väldigt söta klänningar.
Jag tror jag ska leta reda på nåt sånt jag också. Lite lagom sommarsött liksom.

The hunt is on!

Heldri sa...

mmm jag tror att söta sommarklänningar är bra för själen!