söndag 24 oktober 2010

Det gick vägen

Allt hanns med innan vännerna ringde på dörren i lördags och vilken toppen dag det blev! Tack alla underbara vänner för trevligt sällskap, fantastiska presenter och helt enkelt för att ni finns - hur skulle jag klara mig utan er?

Tårtan då, undrar ni så klart. Jo då den kanske inte blev den godaste tårta jag ätit men heller inte ett bottennapp. Och Sambon lyckades med sin uppgift. Inspirerat av den här t-shirten dekorerade han denna tårta:


Rockig och med stickmotiv - kan det bli mer passande?

Idag har jag kommit en bra bit till på ärmen till Sambons tröja. Nu återstår bara 34 varv till avmaskning. Kanske blir den färdig under veckan, men jag måste nog låta pysselfokuset ligga på den klänning jag tänkt sy inför släktkalaset på lördag. Håll tummarna för att den blir så bra som jag har tänkt mig!

3 kommentarer:

Nika sa...

Tjusig! Synd att vi missade den:)

Malin sa...

gullig (tuff) tårta..

Heldri sa...

Ja utseendemässigt blev jag helt nöjd, smakmässigt var den inget utöver det vanliga. Får se vad jag hittar på till lördagens middag.