tisdag 19 oktober 2010

Ingen förändring

Fortfarande snorig.
Har fortfarande inte bakat något.
Har gått i skolan. (Hade jag haft jobb hade jag definitivt varit hemma igår och idag)
Har precis orkat städa och diska i köket.
Har ont i näsan och bihålorna.
Imorn tar jag sovmorgon utan väckarklocka.
Sen borde jag orka baka lite.

På den positiva sidan finns det faktum att jag är tämligen lättlurad. Jag bestämde mig för att vara olydig och bryta mitt tidigare förbud mot att nysta upp mer garn till Shalom innan jag stickat färdigt Sambons tröja. Efter att ha njutit av synen av ett gigantiskt rött nystan började jag sticka - på Sambons tröja! Jag vet, hur lätt lurad är jag inte?!

2 kommentarer:

Å sa...

Krya på sig!

Heldri sa...

Jag jobbar på det, men det är myrsteg framåt trots echinaforce, c-vitamin i massor och mycket vätska. Jag hoppas att jag åtminstone ska ha fått tillbaka smaksinnet till på lördag...