fredag 29 oktober 2010

Snart färdigfirad

I går var det en alldeles speciell dag, min födelsedag! 23, för åttonde gången fyllde jag. Sambon väckte mig med paket, sedan tillbringade jag största delen av dagen i skolan för att sedan bli alldeles för mätt på sushi tillsammans med finaste Å och Retro. Dagen avslutades med att jag somnade i sängen till Lark Rise to Candleford. En ganska bra dag alltså.

Imorgon ska jag hem till barndomsbyn för att fira med hela släkten. Sen får det vara färdigt med firande på ett år. Kanske kör jag återigen en maskerad som födelsedagsfest, det är ju aldrig fel att få göra lite masker.

Nu ska jag sy färdigt min klänning innan det är dags att baka tårta. Sen håller jag tummarna för att mitt hemlispaket anländer i början på nästa vecka. Jag trodde nästan att min hemlis skulle försöka pricka in min födelsedag men det lyckades i så fall inte riktigt...

2 kommentarer:

Stitchordie sa...

GRattis i efterskott! Och hoppas du får ditt hemlispaket snart!

Heldri sa...

Tack tack! :) Jag håller tummarna för att det dimper ned något i lådan i början på veckan.