onsdag 20 oktober 2010

I väntan på

att blogger ska bli färdiga med sitt underhåll som gör att jag inte kan ladda upp bilder...

Idag lyckades jag baka skorpor. De blev lite brunare än de brukar och jag blev helt slut.

Sen fick jag ett trevligt samtal från Norr. Länsförrädaren kommer till afternoon tea och spel på lördag! Tjoho! Vilken bra present! Vad många utropstecken!

Inatt hoppas jag att jag får sova. Natten till idag satt jag större delen av tiden i en fåtölj och hostade. jag lyckades sova mellan 23.30 - 03.40 och sedan 07.00 - 09.30. Det kändes väl så där lagom roligt. Imorn ska jag till skolan för att fixa ett icke obligatoriskt grupparbete som tydligen blev obligatoriskt om man anmälde sig till seminariet. Just nu är skolan inte rolig men jag längtar till beskattningsrätten som börjar om några veckor.

Nej, nu ska jag sticka lite till "Berg flyttar in" sen ska jag lägga mig och läsa lite i "Jungfruns älskare". Tjingeling

Inga kommentarer: