måndag 1 november 2010

November och vintertid

Vilken helg jag hade! Tack underbara familj och släkt för att ni förgyllde firandet av min trettioårsdag. Det är ju helt otroligt att alla inbjudna hade möjlighet att komma. Jag fick många komplimanger för klänningen och är själv sjukt nöjd. Fantastiska presenter som träffade mitt i prick fick jag också! Nu återstår att som den ekonom jag aspirerar att vara fundera ut hur jag bäst förvaltar de ekonomiska bidrag jag fått...


Den här veckan hoppas jag att ni åtminstone kommer att få några korta inlägg att läsa. Jag har en del mål uppsatta som jag ska försöka nå innan helgen och det kommer att norpa mycket av min bloggtid. Bland annat är det tentaplugg, mycket träning och färdigställande av Sambons tröja som ska avklaras. Dessutom ska jag även försöka lära mig min nya fina systemkamera så det förhoppningsvis kan komma riktigt bra bilder på bloggen framöver. Ha det gott så länge!

2 kommentarer:

Malin sa...

Ja den var ju fin, klänningen alltså. Jag tror det börjar bli dags för lite bilder på alla dina skapelser. ta chansen på lördag om solen skiner.. :)

Träna på..

Heldri sa...

Ja, jag vet. Det är tre klänningar och en kjol som är helt ofotograferade, och dessutom en tovad väska och brorsans färdiga tofflor. Så kan vi ju inte ha det!

Vi får helt enkelt hoppas på sol på lördag, för en gångs skull har vi inget inplanerat på dagen så det vore ju perfekt.