fredag 5 november 2010

Till min hemlis

Än har jag inte fått något paket för oktober och jag har inte hört något ifrån dig - finns du?

Jag vet såväl att paket kan försvinna på posten, men det oroar mig att jag inte har fått nåt meddelande ifrån dig alls. Mailen jag uppgav till Ulrika strulade när hon skulle tilldela mig den hemlis jag skickar till. Här till höger finns en alternativ adress du kan kontakta mig på eller så kan du ju lämna en anonym kommentar till det här inlägget. Jag hoppas att inget allvarligt inträffat!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Jag är din hemlis vän. Jag har väntat och väntat på att få någon hemlis vän och jag trodde till slut att jag inte blev med i bytet. Fick mail idag från stickamera. Då blev jag förvånad att jag skulle ha skickat till någon fast jag inte fått mail om vilken jag ska skicka till? Jag kolla då min skräppost och där fanns ett mail om uppgifter. Hur långt bak som helst... Men men nu har jag din adress och hoppas nu att ditt paket kommer senast måndag. Förlåt att det blivit såhär! Jag ska försöka gott göra dig.

Heldri sa...

Åh, vad skönt att höra!
Vad spännande det ska bli att gå till brevlådan imorn.