fredag 11 november 2011

Provning

Jag provade klänningen för att se hur jag ska göra med urringningen, just nu får jag suga in öronen ordentligt för att få igenom huvudet. Jag kan inte påstå att jag blev något klokare på hur jag ska göra, jag  avvaktar tills Sambon kommer hem från jobbet och kan assistera mig. Hur klänningen satt hann jag i alla fall märka. Tajt men bra!

Ursäkta bildkvalitén, jag skulle egentligen bara skicka mms till sambon...
Jag tänker mig att klänningen blir färdig helst ikväll men som senast imorgon för att jag ska kunna ha den på fest imorgon kväll. Så med lite tur borde det kunna bli en liten bildkavalkad på söndag eller måndag. Imorgon tänkte jag att vi skulle titta på hur det går med mina wips.

1 kommentar:

disa sa...

Den ser jätte fin ut! Jag röstar för v-ringnig i halsen. =)