tisdag 15 november 2011

Ur telefonen

I min mobil hittade jag två bilder som jag tänkte dela med mig av.


Den första skickades runt till personer jag tyckte kunde behöva ett skratt eller två. Nog för att jag gillar prickigt men det blir kanske lite mycket med prick på prick. Fick hem de gula strumpbyxorna och var tvungen att testa dem direkt, därav den prickiga matchningen. Men nog blir man lite glad av att titta på dem!


Den andra bilden har jag haft i kameran sen 2009. Jag fick syn på den vackert röda klängväxten mot den gråa betongväggen när jag var på skolan en vacker höstdag. Ser ni samma sak som jag? Jag ser nämligen en kofta. En annan vacker höstdag (eller vilken annan dag som helst) ska jag designa den där koftan. Jag tror den kommer att bli grym!

3 kommentarer:

4U2 sa...

De två färgerna, nedre bilden, passar väldigt bra ihop!

Heldri sa...

Visst gör de!
Jag har en kofta min farmor har stickat, den är designad av min pappa och är grå och vinröd. En favorit i garderoben sen jag hittade den i hans garderob för ca 13 år sedan och lade beslag på den.

disa sa...

Ja, grym är nog rätt ord på hur den koftan skulle bli!! Ser fram emot att få se den verkligen. =)